‹‹ wróć



ROWER 28" elektryczny E-BIKE
Cena brutto: 3060.00 PLN
POLECAMY !!!!

  


 

 

Model:                 E-MAXIM WAVE 28”   Cena (sugerowana): 3199,00 PLN

 

 

Rowery E-MAXIM spełniają wymagania normy EN15194. Norma Europejska EN 15194 określa wymagania dla rowerów ze wspomagającym napędem elektrycznym (EPAC - Electrically Power Assisted Cycle). E-MAXIM posiada elektromotoryczny napęd wspomagający z mocą znamionową 250 Watt. Prędkość jazdy ze wspomaganiem wynosi max 25km/h. Dlatego rowery z EPAC są zwolnione z obowiązku rejestrowania, ubezpieczenia, jazdy z prawem jazdy oraz nie podlegają ograniczeniom wiekowym.

Powstał dla wszystkich, którzy chcą się poruszać, a dla których jazda na rowerze pod górę lub przy przeciwnym wietrze jest jednak męcząca.

Jest on przeznaczony dla świadomych jakości ludzi, dla których wartością jest zdrowie, pewność i niezawodność.

 

Zasada działania

Rower wyposażony w EPAC wymaga pedałowania by silnik pracował. Kontroler dobierze potrzebną nam w danym momencie moc, a silnik pomoże nam wykonać ciężka pracę.  Wspomagania używamy według własnych potrzeb i możliwości. Zamontowany przy kierownicy panel sterujący pozwala nam włączać/wyłączać silnik w dowolnym momencie. Wspomaganie wyłącza się automatycznie podczas hamowania przednim hamulcem oraz gdy przestajemy pedałować.

Parametry napędu wspomagającego

 

Moc silnika

250 W

Napięcie zasilania

36 V

Typ Baterii

Li-Ion

Pojemność baterii

10 A/h

Maksymalna prędkość wspomagana

25 km/h

Waga baterii

4,3 kg

Czas ładowania baterii

~5 godz.

Ładowarka 230 V

42 V; 2 A

Ilość cykli ładowania baterii

~500

Średni zasięg przy zasilaniu baterią

50-80 km

 

Rozmieszczenie elementów systemu:

 

Panel sterujący

 

Sterownik

Czujnik

obrotów

Silnik

Dźwignia hamulca

 

Akumulator

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Charakterystyka baterii

                Litowo jonowa, wysoko energetyczna, wysoko pojemnościowa, wielocyklowa, z niskim współczynnikiem samorozładowania, bez efektu pamięciowego, jeśli zostanie właściwie zutylizowana jest bezpieczna dla środowiska.

 

Ładowanie baterii.

1.    Podłącz baterię do ładowarki. Upewnij się, że połączenie między ładowarką a baterią jest „pewne”.

2.    Po podłączeniu ładowarki do źródła zasilania, wskaźnik Led zmieni kolor na CZERWONY. Jeśli kolor wskaźnika zmieni się na ZIELONY, oznaczać to będzie że bateria została w pełni naładowana.

Po pełnym naładowaniu baterii, odłącz najpierw zasilacz od źródła prądu zanim odłączysz baterię od ładowarki.

Wskaźnik diodowy  na ładowarce służy tylko do pomocy i może nie wskazywać faktycznego stanu baterii.

 

Montaż na bagażniku oraz demontaż z bagażnika.

 

Bagażnik wyposażony jest w zamek, który blokuje oraz uwalnia baterię:

 

 

Kluczyk przekręcony w prawo blokuje baterię.

 


 

 

Kluczyk przekręcony w lewo uwalnia baterię.

Ponadto bateria wyposażona jest w wskaźnik naładowania baterii. Po naciśnięciu przycisku kontrolnego znajdującego się z tyłu baterii, zapalą się diody kontrolne obrazujące przybliżoną wartość naładowania baterii:

 

 

Bateria rozładowana

Bateria naładowana

Terminal do ładowania

 

Ładowarka

 

 

 

 

 

 

 


Panel sterujący

Panel sterujący umieszczony jest na rurze kierownicy.

Przycisk ON/OFF służy do aktywacji oraz dezaktywacji układu wspomagania. Przycisk MODE odpowiada zmianie poziomu wspomagania, obrazując to na wskaźniku. Ponadto panel sterujący wskazuje poziom naładowania baterii, który opierają się na pomiarze napięcia baterii. Podczas większego obciążenia silnika napięcie na baterii spada, i wskaźnik może chwilowo pokazywać niższe wartości.

 

Włącz/wyłącz

Zmiana poziomu

wspomagania

Wskaźnik poziomu

 wspomagania

60 - 100%

 

40 - 60%

 

 

20 - 40%

 

 

10 - 20%

 

 

Małe

Średnie

Duże

Wskaźnik naładowania

baterii

 

Czujnik obrotów

Czujnik (umieszczony między ramą, a mechanizmem korbowym) z płytką magnesową jest odpowiedzialny za rozpoznawanie frekwencji pedałowania. Podczas pedałowania czujnik przekazuje informacje o rozpoczęciu frekwencji do sterownika, uruchamiając wspomaganie. Po zaprzestaniu pedałowania wspomaganie rozłączy się po 0,3 sekundy.

 

Informacje ogólne:

 

 

Rama (materiał): 28”Rozmiar: L 18

Widelec: sztywny stalowy

Oświetlenie bateryjne typu LED

Korba: MIRANDA Beta-1 T38

Piasta przednia: 8-FUN 36V 240W

Piasta tylna: SHIMANO Nexus V-3 z hamulcem

Obręcze: 28” Weinmann X-Plorer

Opony: KENDA K180G 700x38C

Kontrola: Manetki: SIMANO Nexus

Hamulec przedni: PROMAX TX117

Hamulec tylny: SIMANO Nexus

Kierownica: stalowa czarna NR-14

Mostek: stalowy HA-C40

Siodełko: ABI SO-1650E

Wspornik siodełka: SP-65

Informacje dodatkowe: Błotniki: SKS MR 53/28

 


NAPĘD ELEKTRYCZNY
     Piasta 3-biegowa NEXUS z hamulcem nożnym


POLITYKA ZWROTÓW  •  Koszt wysyłki POCZTĄ POLSKĄ  •  PŁATNOŚCI ZA ZAKUPIONY TOWAR